PARTICIPACIÓ AL TALLER DANSA LA VIDA

Aquesta setmana algunes persones usuàries del servei de Club Social Torrassa hem pogut gaudir del taller “Dansa la Vida”, a càrrec de la terapeuta Carmen Roldán i el suport de la Marina Martori, directora del Teatre Auditori de Llinars del Vallès, espai comunitari on s’ha impartit el taller.

El taller “Dansa la Vida” ha sigut un espai obert a la població en general, on el poder de la dansa, els aromes, la música i el tacte han sigut els protagonistes. Ens hem endinsat en els moviments corporals, a través dels ritmes de les diferents melodies.

Ha sigut una experiència sensorial en tots els sentits, ens hem omplert de vida, i hem interaccionat amb altres persones de la comunitat. Hem compartit moments únics, a la vegada que ens hem divertit, hem connectat amb la pròpia vitalitat i hem explorat noves possibilitats de moviment.

Aquesta activitat s’emmarca en les accions de sensibilització que es promouen des de l’entitat, amb l’objectiu principal de trencar les barreres i els estigmes vers la salut mental, així com la generació d’espais de visibilització, millorant l’empoderament de les persones usuàries del servei de Club Social a través de la dansa.