Voluntariat

Crides de voluntariat

Descripció: Realitzar acompanyaments a persones ateses en els serveis d’habitatge i del servei de suport que tenen dificultats per acudir de forma autònoma.

Accions a desenvolupar:

• Acompanyar a visites, activitats de la comunitat, passejades,….
  • Informar sobre el desenvolupament de l’acompanyament a la persona responsable

Lloc de l’activitat: Diversos municipis de la comarca del Vallès Oriental.

Periodicitat i horari: de dilluns a dijous en la franja horària de 9 a 18h. Divendres 9h-15h.

Horari a pactar.

Et demanem: Compromís de continuïtat, responsabilitat, motivació, empatia i capacitat de treball en equip.

Descripció: Realitzar caminades individuals o grupals amb persones ateses des dels serveis d’habitatge de l’entitat.

• Organitzar rutes
  • Motivar i dinamitzar
  • Fomentar la comunicació i promoure nous vincles.
  • Proporcionar coneixement dels recursos comunitaris i rutes verdes del municipi.
  • Vetllar per l’establiment d’un ambient relaxat, distès i agradable.

Lloc de l’activitat: Granollers i/o a Les Franqueses del Vallès.

Un o dos dies a la setmana,  durada a pactar.

Descripció: Participar i donar suport  en el desenvolupament d’accions destinades a la sensibilització de la població general organitzades per l’entitat.

Accions a desenvolupar:

• Donar suport en les activitats organitzades.

Lloc de l’activitat: Granollers i/o Llinars del Vallès

Periodicitat i horari: Els dies i horaris resten pendents de concretar per part de l’entitat, generalment es realitzen durant l’últim trimestre de l’any.

Et demanem: Responsabilitat, motivació, empatia i capacitat de treball en equip

Descripció: Realitzar activitats i tallers d’oci per a les persones vinculades als clubs socials de l’entitat.

Accions a desenvolupar:

• Acompanyament al grup, juntament amb les educadores.
  • Motivar i dinamitzar a les persones durant l’activitat.
  • Fomentar la comunicació i promoure nous vincles.
  • Vetllar per l’establiment d’un ambient relaxat, distès i agradable.
  • Dinamitzar activitats o tallers d’oci.
  • Donar suport a les educadores en la realització de tallers i activitats.
  • Realitzar sortides i caminades grupals

Lloc de l’activitat: Municipis de la comarca del Vallès Oriental i/o la ciutat de Barcelona.

(Sortida des de Granollers o Llinars del Vallès)

Periodicitat i horari: Dissabtes de 9h a 14h i de 9h a 16h. (alterns)

Descripció: l’entitat necessita persones voluntàries amb coneixements o experiències pròpies amb ganes d’ensenyar el que saben a les persones ateses des dels clubs socials.

Accions a desenvolupar:

• Organitzar prèviament el taller a impartir (nom del taller, descripció, a qui va dirigit,..) juntament amb la persona responsable del projecte.
  • Motivar i dinamitzar a les persones durant el taller.
  • Vetllar per l’establiment d’un ambient relaxat, distès i agradable.

(Sortida des de Granollers o Llinars del Vallès)

Periodicitat i horari: Període obert a realitzar de dimarts a divendres en la franja horària de 10h a 19h.

Un o dos dies a la setmana,  durada d’1h 30h.

Heu d'acceptar els termes i condicions abans d'enviar el missatge.