Aliances

Des de Fundació Privada LAR col·laborem i treballem amb altres entitats del sector social per tal d’aconseguir millores en les polítiques socials,  en els serveis i en l’atenció a les persones dels col·lectius de salut mental i discapacitat.

Formem part de:

Agrupació d’entitats de suport que orienten la seva activitat, principalment, a les persones amb discapacitat psicosocial que requereixen de mecanismes de suport en l’exercici de la seva capacitat jurídica.

Col·laborem amb:

• Daruma

Associació de familiars de persones amb malaltia mental del Vallès Oriental, que treballa amb les autoritats, organismes i organitzacions publiques o privades per millorar el desenvolupament i el tractament de les persones amb malaltia mental i dels seus familiars.

• Punt de voluntariat granollers

El punt de Voluntariat ofereix a les entitats que desenvolupen projectes de voluntariat, la possibilitat de publicar les seves demandes de voluntariat adreçades a la ciutadania.