ESTRENA OBRA DE TEATRE IMMORTALS, A CÀRREC DE LA TORRASSA TEATRE

ESTRENA OBRA DE TEATRE IMMORTALS, A CÀRREC DE

LA TORRASSA TEATRE

El Teatre Auditori de Llinars del Vallès va ser ahir escenari de l’estrena de l’obra de teatre Immortals, del grup La Torrassa Teatre.

El grup de teatre està compòs per nou persones usuàries del Club Social Torrassa de la Fundació Privada LAR que, després de mesos d’elaboració, sent a la vegada escriptors, guionistes, actrius i actors en aquesta obra de teatre, ahir van posar-hi totes les seves ganes i esforços en la posada en escena.

El taller de teatre és un espai setmanal segur on les persones que hi participen expressen el seu malestar i la seva felicitat, creant una xarxa de confiança que després traslladen al públic a través de la creació d’obres teatrals, juntament amb el suport de la tallerista Marina Martori i les professionals del servei.

En aquest projecte teatral i social, els/les integrants reflexionen sobre vivències personals, on sorgeixen temes de salut mental, revivint els moments més durs que han viscut i també els més tendres, rememorant infanteses passades i visionant un present i futur de fortalesa i molt aprenentatge.

A partir de posar aquests temes en comú, ha nascut aquest espectacle, que va fer aixecar al públic de les seves cadires per aplaudir i emocionar-se.

El tancament obre la porta a la reflexió sobre els tabús i l’estigma que encara recau sobre la salut mental, amb la importància d’oferir espais de visibilitat com ha sigut aquesta posada en escena.