PARC DE NADAL SOLIDARI

Aquest any el parc Solidari de Nadal, organitzat per l’Ajuntament de Llinars del Vallès els dies 27, 28, 29 i 30 de desembre, ha tingut l’objectiu d’ajudar al poble d’Ucraïna.

Oferint aliments de llarga durada o material solidari que els ciutadans han portat al Parc de Nadal, es podia accedir a inflables per als infants i també poder participar a diverses activitats organitzades per entitats comunitàries.

El club social Torrassa de Fundació Privada LAR també ha volgut col·laborar amb la causa, organitzant tallers de treballs manuals nadalencs per als més menuts i les seves famílies. Punts de llibre, decoració per l’arbre de Nadal o pintura amb la tècnica del puntillisme són les activitats que el taller ha ofert, amb un gran nombre de participants i una molt bona acollida per part de tots ells.

Volem donar les gràcies als voluntaris del club social, a l’Ajuntament de Llinars del Vallès, que han ajudat a portar a terme el taller, i sobretot a tots els nens, nenes i famílies que han volgut participar i contribuir plegats en aquesta causa solidària.

FOTOS PARC DE NADAL SOLIDARI