Lliurament de premis dels concursos de postals i cartells 2011

Divendres 14 a la  tarda es van lliurar els premis dels Concursos de postals de Nadal i de Cartells del Dia Mundial de la Salut Mental 2011, a l’equipament juvenil el GRA.  En acabar hi va tenir lloc el “Concert jove”, amb diversos grups de la comarca.

Des del 2003 Fundació LAR promou la realització d’un concurs de postals de Nadal amb l’objectiu que persones afectades per una malaltia mental puguin participar enviant els seus dissenys. Per la seva part, l’Associació DARUMA també organitza un concurs de cartells del Dia Mundial de la Salut Mental destinat en aquest cas a la participació de qualsevol persona.

Soraia Rubio, treballadora social de Fundació LAR va lliurar el primer premi de postals de Nadal a Juan Carlos Saiz. El premi és un cap de setmana en un balneari per a dues persones. Josep Mayoral, alcalde de Granollers,  va ser l’encarregat d’atorgar el segon premi a Manuel Baides Cil, que consisteix en un dinar per a dues persones.

Els premis de cartells van recaure en Dolors Saperas Ons, primer premi lliurat per Conxi Borrell de DARUMA (300 euros), i el segon premi va ser per a Isaac Morell Batlles, de Manresa, que no va poder ser present a l’acte, però a qui li seran lliurats properament els 150 euros de premi.

Aqui teniu un recull d’imatges de l’acte de lliurament