IMPULSEM EL VOLUNTARIAT A FUNDACIÓ PRIVADA LAR

La missió de Fundació Privada LAR  és treballar per a  la recuperació de les persones ateses promovent la seva autonomia personal  i la integració a la vida comunitària,contribuint així a crear  una societat més justa  i igualitària. En aquest context, i entenent la figura del voluntariat com un agent de transformació social, l’entitat s’ha inscrit al Cens d’Entitats del Voluntariat de la Generalitat de Catalunya i s’ha adherit al Punt de Voluntariat de l’Ajuntament de Granollers, amb l’objectiu d’incloure persones disposades a col·laborar de forma voluntària en les iniciatives i serveis que ofereix l’entitat.

El camp d’acció de les persones voluntàries de l’entitat es centra principalment en l’acompanyament en el context comunitari:

Programa Caminades:Realitzar caminades individuals o grupals pels municipis de Granollers o Les Franqueses del Vallès amb persones beneficiaries dels serveis d’habitatge de l’entitat.

Programa Acompanyaments:Realitzar acompanyaments a persones beneficiaries dels serveis d’habitatge i del servei de suport que tenen dificultats per acudir-hi de forma autònoma.

Programa Sensibilització:Participar i donar suport  en el desenvolupament d’accions destinades a la sensibilització de la població general organitzades per l’entitat.

Vols ser voluntari/ària?

Contacta’ns al  93 842 70 46 o per correu lar@fundaciolar.cat

(especificar a l’assumpte el tema del Voluntariat)