Dia Mundial de la Salut Mental

Com cada any, el dia 10 d’OCTUBRE, l’OMS celebra el Dia Mundial de la Salut Mental, patologies que tot i tenir una elevada prevalença no estan encara exemptes de rebuig i discriminació a la nostra societat.
Fundació Privada LAR organitza aquest any un acte per sensibilitzar la població general i difondre la problemàtica que dia a dia es troben les persones amb problemática derivada d’un trastorn de salunt mental i les seves famílies.
Un any més, la Fundació Privada LAR amb el suport de l’Ajuntament de Llinars del Vallès, organitza les jornades lúdic esportives amb el lema
“A TOTES PER LA SALUT MENTAL”.
L’objectiu d’aquest acte és continuar amb el treball de inclusió social i lluita contra l’estigma en salut mental en el moment actual.
A TOTES PER LA SALUT MENTAL!
Us hi esperem!

#SalutMental #llinarsdelvallès #FundacioLar #diamundialdeladalutmental #diamundialdelasaludmental #10octubre

Dia Mundial de la Salut Mental