SORTIDA A CALELLA DELS CLUBS SOCIALS I DARUMA

El passat dissabte dia 11 de juliol l’Associació de Familiars de Malalts Mentals del Vallès Oriental (DARUMA) junt amb els Clubs Socials de Fundació Lar, Portalet de Granollers  i Torrassa de Llinars del Vallès, van fer una sortida conjunta a Calella. En els últims anys aquesta sortida ha anat augmentant el nombre de participants, que enguany van ser un total de 60 persones entre familiars i usuaris dels clubs social. Aquesta activitat s’ha convertit en una trobada tradicional de començaments d’estiu.

L’objectiu de la sortida és gaudir d’un dissabte lúdic en un entorn de platja perquè familiars i usuaris puguin compartir experiències. Un dels requisits de la sortida és que platja i poble estiguin propers i que el poble sigui de fàcil excés, per tal d’afavorir que els participants que no vulguin passar el matí a la platja puguin tenir la opció de passejar. Com a tancament de la jornada es va fer un dinar on prèviament s’havia fet una reserva.

L’activitat es fa any rere any ja que la valoració general és molt positiva tant per part dels familiars com del usuaris dels clubs socials, tal i com ens expressa el següent participant:

(…)Va ser un dia molt agradable, ple de germanor i alegria; i és per això que esperem que es pugui tornar a repetir.