Estabanell Energia, nova empresa col•laboradora!

Estabanell Energia, nova empresa col·laboradora!

Des del mes de febrer d’aquest any 2012, Estabanell Energia,una de les distribuïdores elèctriques independents més importants del país, col·labora amb la Fundació Lar a través de la contractació d’un servei administratiu al nostre Centre Especial de Treball.

Amb més de 100 anys de presència a la nostra comarca, Estabanell Energiaes distingeix per la seva voluntat de participar en el desenvolupament econòmic i social del seu entorn. Fruit d’aquesta filosofia, l’empresa ha destacat sempre per donar suport a les iniciatives dirigides a millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones, promocionant la difusió de la cultura, el respecte per la natura i, sobretot, la solidaritat humana. La col·laboració amb la Fundació Lar i amb el Centre Especial de Treball Ral és un exemple d’aquesta implicació social.