Acte dels Clubs Socials a Escena

El 24 de novembre els Clubs Socials de Torrassa i Portalet van assistir i participar activament de l’acta dels Clubs Socials del Fòrum de Salut Mental a Escena.
Va ser una tarda/vespre molt emotiu, amb un munt d’activitats per gaudir tots plegats. El Club Social Torrassa va iniciar les actuacions amb les Veus de la Torrassa, on van poder difondre els seus coneixements en l’art de la música i la veu en un espai on mai ho havien fet. El Club Social Portalet va aportar el seu granet de sorra a l’acta amb un dels membres del Club, com a presentador del mateix. Alguns membres dels Clubs i professionals van sortir a l’escenari a parlar de la malaltia que pateixen i amb la patologia que treballen, va ser un col·loqui molt profitós i emotiu (pujem un vídeo on es veu una companya de Torrassa fent el seu discurs).
Volem agrair a tots els Clubs Social que van fer possible que aquest acte és portes a terme, així com als professionals que van organitzar-ho i gestionar-ho. Ens veiem en pròximes edicions!