CLOENDA DE LA LLIGA DE FUTBOL SALA DE CLUBS SOCIALS

El passat dissabte dia 6 de juny va tenir lloc al Pavelló El Tub de Granollers la novena edició de la Cloenda de la Lliga de futbol sala de Clubs Socials.

Des de principis d’any, des del Club Social Portalet de Granollers  s’han realitzat diferents reunions amb la Comissió Organitzativa, formada per laFederació Salut Mental Catalunya, la Fundació Marianao, el Club Social de Garraf, Pol i el Club Social Portalet,  i s’ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Granollers (amb el que hem mantingut diferents contactes) per realitzar aquest acte a la nostra ciutat.

El fruit de tot aquest treball va ser  l’acte final i la festa de clausura celebrada el passat dissabte dia 6 de juny. Aquest dia vam comptar amb un total de 15 equips i 222 jugadors inscrits, així com unes 40 persones voluntàries de suport per tal de poder dur endavant un acte d’ aquesta  magnitud.

Durant l’acte es  va disputar el campionat de cloenda que es va fer en dues pistes simultànies amb eliminatòries de vuitens de final: el model de competició era molt participatiu ja que es van fer dos quadres de competició posteriors, per assegurar que els equips participants juguin un mínim de dos partits.

La idea d’aquest torneig és que totes aquelles persones que han participat durant la lliga poguuin participar d’aquest acte final d’una manera activa, i alhora  té un caràcter inclusiu com la pròpia lliga.

Com a resultats d’aquest dia i de tota la lliga d’aquets d’any tenim:

• Campió del torneig de cloenda: Tanit.
  • Campió del torneig de consolació:Marina.

A més del torneig, es podia participar de diverses activitats simultànies com la de futbol-tennis, petanca i chi küng.

Per tal de portar a terme aquestes activitats es va comptar amb els voluntaris del diferents equips inscrits i també amb voluntaris de l’ Associació gent del barri de Sant Miquel que van dirigir la zona de futbol tennis i també amb la col·laboració del nostre tallerista Jose Luis Muñoz que ens va impartir  dues Màster Class de chikun conjuntament amb els usuaris del nostre Club Social.

També vam comptar amb la col·laboració del Club Petanca Granollers, el Sr. Segundo,  que ens va cedir les instal·lacions i es va encarregar de dur a terme l’activitat de petanca al llarg del matí.

A destacar que també es va fer l’entrega de premis de la lliga d’aquesta temporada  que van anar  a càrrec de la regidora de Salut Pública de Granollers, la Sra. Maria del Mar Sánchez, i la Presidenta de l’Associació de familiars de malalts mentals del Vallès Oriental  Daruma, Sra. Mercedes Montoy.

Finalment, dir que aquesta temporada 2014-2015  els guanyadors de segona divisió són els dos equips que té el Club Social Portalet conjunts i mixtos amb l’Associació de Veïns Gent Del barri de Sant Miquel. El campió de segona  ha estat  Sant Miquel  que pujarà  la nova temporada a primera divisió i el segon equip és Portalet que es quedarà  a segona divisió.

Felicitats a tots els integrants dels nostres equips per aquest resultats i per tota la feina feta !!!!!