PARTICIPACIÓ DEL CLUB SOCIAL PORTALET EN LA FORMACIÓ D’INICIACIÓ AL VOLUNTARIETAT

El passat dimecres 27 de Novembre varis usuaris i una educadora del Club Social Portalet van participar en la formació d’Iniciació al Voluntarietat impartida per El Club Social Roure de l’Hospitalet de Llobregat. La jornada, de 3 hores de duració,  ens va  introduir al món del voluntarietat, ens va informar de les diverses activitats que es poden realitzar i dels aspectes legals d’aquestes. La jornada ha sigut profitosa ja que des del Club Social volem  començar  un projecte de voluntarietat de cara  al 2014 i ens han proporcionat eines de treball per portar a terme activitats que incloguin el voluntariat des del nostre recurs.