Dia Mundial de la Salut Mental 2010 a Granollers

El proper 10 d’octubre es celebra arreu del mon el Dia Mundial de la Salut Mental.

Fundació Lar conjuntament amb la Taula de Salut Mental i Addiccions de Granollers, integrada per vàries entitats de Granollers i comarca i l’Ajuntament de Granollers, organitzen un any més les activitats de celebració per a aquesta cita.

Els actes  començaran el dijous 7 a les 19h amb la conferència de Xavier Guix “Comunicació i Benestar Emocional” a la Sala d’Actes del Museu de Granollers.

El divendres 8 destaquem la inauguració de la Llar amb Suport Rossinyol de Fundació Lar per a persones amb malaltia mental que presidirà el Sr. Josep González-Cambray, Director dels Serveis Territorials del Departament d’Acció Social i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya.

A les 17h a la Porxada s’inaugura la exposició “Processos Creatius” i seguidament es lliuraran els premis dels Concursos de Postals de Nadal de Fundació Lar i del de Cartells del Dia Mundial de Daruma Associació de Familiars de Malalts Mentals del Vallès Oriental.

També hi haurà l’actuació del grup “La Isla Negra” i al Gra actuacions musicals amb diversos grups de la comarca que es solidaritzen amb la jornada de sensibilització contra l’estigma de la malaltia mental.

Us hi esperem.