L’AGOST ALS CLUBS SOCIALS DE FUNDACIÓ PRIVADA LAR

L’agost és el mes de les vacances, de la diversió i de sortir de la rutina. Els Clubs Socials de Fundació Privada Lar, com cada any, hem gaudit de tot un seguit d’activitats diferents i atractives.

L’objectiu ha sigut oferir un ventall ampli d’activitats en la programació, on les persones usuàries dels serveis d’oci han  pogut escollir aquelles que han estat del seu interès.  Adaptant-les als seus gustos i necessitats, seguint sempre les mesures de prevenció de la Covid-19.

Així, hem realitzat sortides a la platja i a la piscina, visites a diversos museus i granges d’animals on hem pogut conèixer el funcionament d’aquestes i tocar els animals, a l’Aquàrium, passejada per veure les decoracions dels carrers de les festes del barri de Gràcia de Barcelona, i fins i tot una refrescant gimcana d’aigua.

I per a aquelles persones que els hi ha vingut més de gust quedar-se a les instal·lacions del Club Social, la programació ha comptat amb tallers com ioga i gimnàstica al parc, jocs de taula, tallers de memòria, dinàmiques grupals, fer un mural decoratiu pel local del Club Social, dissenyar i pintar la nostra samarreta i realitzar un taller de fotografia professional, entre d’altres.

També s’han portat a terme activitats com passeig pel mercat setmanal, menjar un gelat plegats i per tancar el mes, el dinar de fi d’estiu.

Aquestes són algunes de les valoracions de les persones dels Clubs Socials que han participat en les activitats del mes d’agost:

“El que més m’agrada de l’estiu és poder anar amb els meus companys a les platges i a les piscines de la zona, ho passem d’allò més bé i fem pinya” J.C.

“Quan arriba el mes d’agost al Club Social, les activitats canvien i s’adapten, com sempre, als nostres gustos. El taller de fotografia, m’ha captivat i m’ha despertat una nova motivació” J.S.

“La gimcana d’aigua ha sigut per mi l’activitat més impactant, per què a través de les diferents proves, fem competició, i el canó d’escuma ha posat la guinda final” S.P.

Clicar l’enllaç per visualitzar el vídeo: https://youtu.be/WVBpROkWQWg