TALLER DE COSTURA OBERT A LA COMUNITAT

Des del Club Social Torrassa de Llinars del Vallès, el passat dimecres 11 de febrer es va organitzar un taller de costura a la Biblioteca municipal, obert a la comunitat.

En motiu del dia de Sant Valentí, vam pensar en fer alguna manualitat relacionada amb aquest dia a més d’utilitzar alguna tècnica de costura.Finalment, es va fer un punt de llibre amb forma de cor amb teles de patchwork enganxades i amb una cinta que penjava.

El taller el va realitzar la Olivia, que és la tallerista que fa l’activitat de costura setmanalment al Club Sociali, a més dels usuaris, van assistir varies dones del poble. Aquestes activitats tenen un doble objectiu: per una banda,oferir la oportunitat als ciutadans del municipi perquè coneguin el recurs, i  per altre, que els usuaris del Club puguin relacionar-se amb altres persones de la comunitat.

Paral·lelament, vam convidar a les persones que van participar a que vinguessin al taller que es fa cada dimecres a les 17.30h a la seu del Club Social i que està obert a tothom.

Arrel d’aquesta experiència positiva, l’equip tècnic del Club Social hem decidit obrir altres tallers a la comunitat, fent-ho coincidir amb dates assenyalades, per tal de fomentar la participació i integració comunitària.