RELATS EN PRIMERA PERSONA

Des dels Serveis d’Habitatge de Fundació Lar encetem aquest espai on les persones usuàries dels serveis de Llars amb Suport i de Suport a l’Autonomia a la pròpia llar, puguin expressar les seves experiències persones sobre la situació del confinament i de la Covid-19 en general.

“El confinament m’ha anat bé per trobar-me a mateix. A vegades va bé parar-se i pensar. Són molts el problemes de la vida moderna i sovint no mirem dintre nostre que som, què tenim, que volem… És per això que tot i la catàstrofe que ha suposat el confinament intento quedar-me amb lo bo, que és que quan acabi potser surto reforçat i sent millor persona.

He tingut la sort de no estar totalment sol en aquesta aventura, he tingut el suport incondicional de la meva família i de Fundació Lar.”

Rafa Alsina Puig