LA MARATÓ QUE TRENCA MURS

Aquests any la edició de la Marató de TV3 ha estat destinada als trastorns mentals i  Fundació Privada LAR ha col·laborat amb la realització de activitats populars i educatives per la recaptació  de diners.

Per tot l’equip ha estat un plaer poder compartir les diades del 12 i 19 de desembre i treballar plegats persones usuàries, Patrons de la entitat, professionals, comerciants, ajuntament del municipi i companyes d’altres serveis.

Moltes gràcies a totes les entitats i persones que han col·laborat amb nosaltres de forma voluntària en els diferents actes:
  • El Tercer Element
  • Barcelona Bubble Events
  • Pallassos Amalgama
  • Balls de Saló de Llinars
  • Rítmica CEL
  • Patinatge Artístic Llinars del Vallès
  • Escola de Dansa Vocacions
  • La Gresca de Llinars
  • Club Bàsquet Llinars
  • Doctor Germà Morlans

Els trastorns mentals “poder afectar totes les persones de qualsevol edat, i més de la meitat d'aquests trastorns comencen a l'adolescència, que és un moment de canvis importants, i cal estar-hi alerta. La prevenció i el tractament precoç són fonamentals per aconseguir una evolució positiva.”