JORNADA “IOGA I SALUT MENTAL” A LLINARS DEL VALLÈS

El passat dissabte 21 de juny es va dur a terme una jornada dedicada al ioga, organitzada per Ioga Sanat de Llinars del Vallès i amb la col·laboració i participació del Club Social Torrassa.

Durant tot el matí a la plaça de Can Mas Bagà es  van realitzar tallers de cuina vegeteriana, de meditació i també hi havien parades amb objectes fets a mà per part de l’Associació de ioga.

Des de fa 2 anys que una de les activitats recurrents del Club Social Torrassa és el taller de ioga amb els usuaris a un espai comunitari del municipi (la sala de l’antic cinema), i per aquest motiu ens van convidar a participar de la jornada.

La realització del taller de Ioga comunitari durant la Jornada va ser dirigida i dinamitzada pels propis usuaris del recurs, juntament amb la monitora referent, l’Hada.

Tant els participants com els organitzadors van estar molt satisfets amb el resultat i esperem poder fer més col·laboracions d’aquest tipus en un futur.

Aprofitem per recordar que el primer divendres de cada mes la sessió de ioga obre les portes a la comunitat, de manera que hi esteu tots convidats! Els divendres de 16 a 17:30h, a la sala de l’antic cinema de Llinars del Vallès.