Fem un taller de mesures de prevenció als clubs socials Torrassa i Portalet

Amb la tornada a la “nova normalitat” i la reanudació de les activitats presencials del servei de club social es va considerar adient impartir un taller previ sobre les mesures higièniques i de prevenció de la Covid-19, impartits per personal sanitari amb experiència en l’àmbit hospitalari.

Aquest taller educatiu no només tenia l’objectiu de garantir l’adequat compliment de les mesures de protecció indicades des del Departament de Salut, sinó que ha resultat un acte de responsabilitat col·lectiva de les persones usuàries i professionals que formen els clubs socials Torrassa i Portalet.

Per tal de complir amb la distància de seguretat, es van dividir les persones usuàries en diferents grups amb un aforament limitat de 6-7 persones cadascún. Cada grup, va poder rebre un taller d’una hora de durada, on es van tractar diferents qüestions relacionades amb la Covid-19 (què és, vies de contagi, mesures de prevenció -rentat de mans amb part pràctica, experiment, tipus de mascaretes i indicacions sobre un ús adequat-, distància de seguretat, etc.) així com respondre a dubtes de les persones participants.

Les persones que han assistit  han participat activament i han reforçat en gran mesura la seva responsabilitat individual enfront aquesta complicada situació actual i l’equip educatiu valora molt positivament i agraeix el seu esforç i col·laboració.