Excursió amb l'Associació GENT DEL BARRI DE SANT MIQUEL

DIA  31 DE MARÇ  2012

Aquesta sortida és la primera que inaugura el cicle de caminades que farem mensualment  amb l’Associació gent del barri de Sant Miquel; són activitats pactades conjuntament entre l’Associació i el club social Portalet i estan dirigides pel  guia Joan, membre de l’associació.

Ha sigut una experiència molt enriquidora amb un doble vessant: la lúdica-esportiva de sortir a la natura i conèixer l’entorn més proper i integradora alhora amb la gent del barri.

La participació ha estat molt elevada, hem comptat amb un total de 28 socis dels clubs i educadors/es  i uns  17  veïns /es del barri.

EL RECORREGUT:

Sortida del Club  Social  Portalet  , punt de trobada ,  a les 10 h  .  Passem  per diferents polígons de  Granollers  travessant  el riu Congost  fins a la Font del Ràdium.

A les 11.30h  vam fer  una paradeta per menjar alguna cosa i va sortir la iniciativa de recollir material de rebuig que ens vam trobar al camp. Tothom li va semblar una molt bona idea i vam participar activament.

Vam continuar el camí fins arribar al final del trajecte. Al voltant de les  13.30 vam arribar i   ens  van convidar a prendre algun refresc i piscolabis al bar.

Estan molt contents amb l’excursió. Hem fet un total de 10 quilòmetres  fent diferents parades al llarg del mateix i no  hem tingut  sensació  d’excessiu cansament .  Hem pogut anar seguint  bé  el camí. El Joan, conductor de l’excursió , ens  anava explicant per on anàvem  i en  un moment determinat  que  la vista permetia veure l’extensió del terreny ens ha  indicat quina era cada muntanya que es veia  de lluny.

Tots els participants volen repetir  següents sortides. Està previst la pròxima sortida per finals del mes d’abril.