El conseller Cleries inaugura la nova seu del Club Social Torrassa

Divendres 7 al migdia el Conseller Josep Lluís Cleries del Departament de Benestar i Família de la Generalitat de Catalunya va presidir la inauguració de la nova seu del Club Social Torrassa de Fundació LAR. A l'acte hi van assistir Carmela Fortuny, directora general de l'ICASS, Martí Pujol, alcalde de Llinars i Alfonso Navarro, president de Fundació LAR. La coordinadora de la Fundació Mercedes Montoy va guiar la visita per les instal.lacions i Mireia López educadora del club social Torrassa va explicar que l'objectiu principal d'aquest recurs és augmentar la participació i la vinculació dels socis a la comunitat mitjançant l'ocupació significativa del seu temps lliure.

El club ja funcionava des de 2009 al municipi de Llinars del Vallès, amb la cessió d'espais per part de l'Ajuntament. Amb el nou local es passa a tenir un espai propi i adequat per a la realització dels nombrosos cursos, tallers i activitats d'oci que el club social duu a terme.