CONCERT DE LA CORAL DEL CLUB SOCIAL TORRASSA AL CENTRE CÍVIC CAN BORRELL DE MOLLET DEL VALLÈS

El treball comunitari és un dels objectius principals del Club Social Torrassa per tal de promoure la integració social dels usuaris i usuàries. En aquest context, el passat divendres 14 de juny el Cant Coral del Club Social Torrassa va participar en una cantada a l’exhibició de tallers i activitats que ofereix el Centre Cívic Can Borrell de Mollet del Vallès dirigit a la població general.

Durant tota la tarda cada grup va mostrar el treball realitzat durant el curs, hi van haver exhibicions de balls de saló, salsa, dansa del ventre, break dance…i la última actuació la va protagonitzar el Cant Coral de Can Borrell, acompanyat en quatre de les cançons pels nois i noies de la Coral “La Torrassa”.

Ha set la primera vegada que la Coral del Club Social Torrassa ha actuat en una altre població i conjuntament amb una altra coral,  els cantants han estat molt satisfets de poder compartir la cantada amb altres persones  i esperem poder fer més concerts a la comunitat en un futur.

En aquest sentit, el Cant Coral “La Torrassa” té prevista una actuació per acomiadar el curs el proper divendres 19 de juliol a la sala d’actes de la biblioteca de Llinars del Vallès. Us hi esperem!