Clubs Socials de Fundació Lar i les noves tecnologies

En la situació en la qual ens trobem, els clubs socials Portalet i Torrassa, han reorientat la seva intervenció amb el suport de les noves tecnologies. Ens hem trobat que hem hagut de fer un curs accelerat per adaptar-nos a la situació i poder donar sortida al nostre projecte de club social.

A data d'avui estem portant a terme un calendari setmanal de tallers virtuals per les persones usuàries dels Clubs; oferim un ventall d' activitats en la mateixa línia que les que fèiem; i hem de dir que tot i haver-hi patit una fase inicial de "caos tecnològic" actualment està funcionant amb èxit!!

Estem en un continu aprenentatge de noves metodologies virtuals per dur a terme els tallers grupals i treballant-ho dia a dia amb els nostres usuaris. I en aquest sentit volem agrair la seva col·laboració i implicació.

Tots hem fet un esforç per dur a terme aquest projecte i donar continuïtat al servei i les relacions entre els companys.

Ens podeu seguir a les nostres xarxes socials clubs_socials_fundaciolar (instagram) i a Fundació Lar (Facebook).

Grups Activitat! Ens Trobem (Club social Portalet) i Grups Activitat! Ràdio Cargol (Club social Torrassa)