ACTES DE SOLIDARITAT

Com cada any, des del Club Social Torrassa, intentem participar com a voluntaris als diferents esdeveniments nadalencs que hi ha al municipi, com el Banc d'Aliments, el Parc Solidari de Nadal, la cavalcada etc. Però aquest any, tan difícil per a tothom, no ha sigut possible fer cap mena de voluntariat, per tant, vam estar pensant de quina manera podríem fer un acte de solidaritat i va ser quan vam conèixer a l'Associació IURAA de Barcelona. Aquesta associació porta a terme el projecte SAKADO, que aquest any és la 4a edició, que és una iniciativa col·laborativa per organitzar un sopar de Nadal i proporcionar necessitats bàsiques per les persones sense sostre de Barcelona. Llavors, des de Fundació Lar ens va semblar molt bona idea poder col·laborar amb aquest projecte.

Vam estar una setmana recaptant roba calenta per donar al projecte SAKADO '20, i aquest va ser el resultat: