Els serveis d’habitatge de Fundació Privada Lar s’endinsen en les noves tecnologies

Des ja fa més d’un any que mundialment ens hem hagut d’adaptar a la nova realitat causada per la pandèmia de la Covid-19.

Una d’elles ha sigut endinsar-nos en les noves tecnologies i tirar endavant part de la nostra feina telemàticament.

Com a entitat som un servei essencial i, per tant, prioritzem l’atenció directe, el suport i l’acompanyament a les  persones usuàries  mantenint les mesures de protecció en tot moment. El teletreball forma part d’una altra de les mesures preventives indicades pel Departament de Salut.

Hem hagut d’anar esbrinant el funcionament de nous programes informàtics, conèixer què és el control remot, ser més resolutives quan hi ha interferències en les videotrucades…tot un món nou que s’ha convertit en el nostre dia a dia.

Aquí us ensenyem una mostra de com son les reunions de seguiment de l’equip de Llars amb Suport de l’Àrea d’Habitatge de la Fundació.