Dia Mundial de la Salut Mental 2020: FES SALUT ! PER LA SALUT MENTAL!

El 10 d’octubre és el Dia Mundial de la Salut Mental, patologies que tot i tenir una elevada prevalença no estan encara exemptes de rebuig i discriminació a la nostra societat.

Com cada any Fundació Lar, va organitzar un acte per tal d’afegir-se a la celebració del dia mundial i continuar amb el treball d’inclusió social i de lluita contra l’estigma en salut mental.

En el moment actual que estem vivint, en què se suma la crisi de la Covid-19, no va ser possible mantenir el format dels darrers anys; per aquest motiu, aquest any Fundació Lar amb el suport de les professionals i usuaris/es del servei de club social Torrassa i club social Portalet , va organitzar un acte esportiu virtual  amb el lema “Fes salut! per la Salut Mental!”, que constava d’una classe esportiva en directe a través del nostre compte d'Instagram: clubs­_socials_fundaciolar. Aquesta classe va ser dirigida per la tallerista del taller “Fem salut” del club social Torrassa, l’Anna Danés i acompanyada per alguns usuaris.

Un bon nombre de persones seguidores de la xarxa social esmentada va gaudir d’aquesta classe i seguir al ritme de la música els exercicis que marcava la tallerista, arribant a la conclusió què, tot i donat les circumstàncies que ens envolten, com cada any, la celebració del dia

mundial de la salut mental, ha continuat, sent un èxit.