VII JORNADA FES SALUT PER LA SALUT MENTAL

Com cada any el proper dia 10 d’octubre, l’OMS celebra el Dia Mundial de la Salut Mental, patologies que tot i tenir una elevada prevalença no estan encara exemptes de rebuig i discriminació a la nostra societat.

L’objectiu de la celebració d’aquesta diada és sensibilitzar la societat sobre el perjudici afegit que suposa discriminar la malaltia mental, tant pels afectats com per la família que ha de conviure amb les successives crisis. Esquizofrènies, depressions, trastorns bipolar… són exemples d’aquestes malalties, de les que moltes vegades no es coneix la causa i que obliguen a qui les pateix a dedicar-se de per vida a la seva recuperació.

Fundació LAR organitza diversos actes per sensibilitzar la població general i difondre la problemàtica que dia a dia es troben les persones afectades per un trastorn de salut mental i les seves famílies.

Fundació Lar i el club social Torrassa organitzen amb la col·laboració del club social Portalet i diferents entitats del poble la:

VII JORNADA “FES SALUT PER LA SALUT MENTAL.

Per setè any consecutiu, i en el context de la celebració del Dia Mundial de la Salut Mental, s’ organitza la Jornada comunitària “Fes Salut per la Salut Mental”, amb l’objectiu de sensibilitzar a la població general sobre la problemàtica en salut mental i promocionar hàbits de salut enmig d’un ambient festiu. L’Ajuntament de Llinars del Vallès i l’Associació de Dones del mateix municipi entre d’altres també hi col·laboren.

La Jornada transcorrerà al llarg del proper matí dia  8 d’octubre a la Plaça dels Països Catalans de Llinars del Vallès i podreu gaudir de múltiples activitats lúdic-esportives com el ioga, zumba, danses del món, exhibicions de gimnàstica rítmica i patinatge, i una cloenda inesperada. Paral·lelament, es podrà participar de jocs d’escacs, tennis taula, xarranca, futbolí humà, i també disposareu d’un espai infantil on els més menuts podran gaudir de diverses activitats. A més, a partir del matí: Botifarrada popular!

La salut és cosa de tots! Us hi esperem!