VI JORNADA FES SALUT PER LA SALUT MENTAL

Per sisè any consecutiu, i en el context de la celebració del Dia Mundial de la Salut Mental, el Club Social Torrassa de Fundació Lar organitza la Jornada comunitària “Fes Salut per la Salut Mental”, amb l’objectiu de sensibilitzar a la població general sobre la problemàtica en salut mental i promocionar hàbits de salut enmig d’un ambient festiu. L’Ajuntament de Llinars del Vallès i l’Associació de Dones del mateix municipi també hi col·laboren.

La Jornada transcorrerà al llarg del proper matí dia 3 d’octubre a la Plaça dels Països Catalans de Llinars del Vallès i podreu gaudir de múltiples activitats lúdic-esportives com el ioga, zumba, danses del món, exhibicions de gimnàstica rítmica i patinatge, i una cloenda amb un ball de gitanes. Paral·lelament, es podrà participar de jocs d’escacs, tennis taula, xarranca, futbolí humà, i també disposareu d’un espai infantil on els més menuts puguin disfrutar de diverses activitats. A més, a partir del matí: Botifarrada popular!

La salut és cosa de tots! Us hi esperem!