CLUB SOCIAL PORTALET A LA Iª FIRA COMERCIAL I MOSTRA GASTRONÒMICA DEL BARRI SANT MIQUEL

El passat diumenge 27 d’abril es va celebrar la primera Fira Comercial i Mostra Gastronòmica  del Barri Sant Miquel al pati de l’Escola Municipal Joan Solans de Granollersi a la plaça Sant Miquel impulsada per l'Associació Gent del Barri de Sant Miquel de Granollers amb l’objectiu principal de potenciar i dinamitzar el petit comerç del barri.

En aquest sentit, professionals i usuaris del Club Social Portalet vam posar una paradeta a la fira per donar a conèixer el recurs, en tant que una entitat més del territori. I també  es va aprofitar per fer difusió del curs d’ iniciació a la Informàtica que dinamitzaran dos dels usuaris del servei,  i que va dirigit a la gent del barri.

Va ser una jornada amb molta participació, i fins i tot vam tenir la visita de la Regidora de Salut Pública i Serveis Socials, la Sra. Maria del Mar Sánchez  a la nostra paradeta.

A la vegada, també vam presentar un espai informatiu dels serveis de Fundació Lar, i es va fer difusió de la nova Botiga de roba i complements de segona mà que ha obert recentment al barri de Can Bassa LAROBA; amb una paradeta amb diversos articles a la venta com a mostra de les coses que si poden trobar. Aprofitem per animar-vos a visitar-la!!