Jornada: Fes Salut! per la Salut Mental, a Llinars del Vallès

Sota aquest lema, es celebrarà el proper divendres 22 d'octubre a la Plaça dels Països Catalans de  Llinars del Vallès la primera jornada lúdico-esportiva per a donar conèixer la salut mental a la població general. Fundació Lar, el Club Social Torrassa i l'Ajuntament de Llinars del Vallès en son els organitzadors i han comptat amb la col·laboració de diverses persones i entitats del municipi.

Les activitats programades de 16:30 h a 19:30h serviran per a afavorir la inclusió de tothom que desitgi participar-hi, tant persones amb malaltia mental com qualsevol altra.

Les entitats que dinamitzaran aquesta jornada son l'Associació de Dones de Llinars, l'Associació Passaltpas, l'Escola Esportiva, el Club Basquet Llinars, el Club Futbol Sala, i comptarà amb la participació de Carme Pauner en l'activitat de Ioga i de Isabel Vera en la de Txi-kung.

També hi haurà una botifarrada a preu molt popular (botifarra + beguda a 2 euros) i  es parades de Fira Estoc del Club Social Torrassa.

També es muntaran estands informatius de les entitats que hi seran presents.

Clourà la jornada, a les 19:30h, l'actuació de la Orquestra de la Bona Sort, constituïda per persones amb dificultats especials,

Agraïm també a l'Obra social de Caixa Penedès i a Covalco Granollers la seva col·laboració.

Adjuntem PDF del cartell d'activitats de la jornada