27-05-2015

INAUGURACIÓ DE L’EXPOSICIÓ â€œPARELLES ARTÍSTIQUES” A SANT CELONI

El passat dissabte 9 de maig s’inaugurà a Sant Celoni l’exposició Parelles Artístiques. L’acte es va celebrar a Can Ramis i comptà amb la presència la regidora de Cultura, Educació, Consum i primera tinent d'alcalde, Sra. Júlia de la Encarnación,         la Coordinadora de Fundació Lar, Sra. Mercedes Montoy, la Coordinadora del SRC Benito Menni de Granollers, Sra. Belén Gias, i un representant del BBVA. L’exposició es va poder visitar  fins el dia 24 de maig.

L’exposició representa la culminació de la vuitena edició del projecte Parelles Artístiques, experiències creatives per la salut mental, impulsat per laFundació Centre Mèdic Psicopedagògic d’Osona. S’hi exhibeixen obres en les modalitats de pintura, escriptura i fotografia que han estat creades, cada una d’elles per una parella artística formada per un artista professional i un artista amateur, usuari d’un dels serveis de salut mental participants. En l’edició del Vallès Oriental d’enguany hi han participat Fundació Lar, l’Associació el Far, el Servei Pre-laboral de Granollers i el Servei de Rehabilitació Comunitària de Granollers.