22-10-2014

CARTELL GUANYADOR DEL DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL 2014

Fundació LAR i l’Associació  de familiars de persones afectades de malaltia mental  DARUMA, han celebrat la festivitat del “10 d’octubre Dia Mundial de la Salut Mental”  organitzant activitats  amb la finalitat de sensibilitzar als ciutadans  sobre les malalties mentals i potenciar la  normalització de les persones afectades dins la societat.

Com cada any, s’ha celebrat el “Concurs de cartells”, que un cop més ha comptat amb una àmplia participació, presentant-se en aquesta convocatòria  102 dissenys de cartells arribats de diferents municipis d’arreu de Catalunya.  El Jurat encarregat de triar al guanyador, format per la Regidora de Salut Pública, Sra. Maria del Mar Sánchez de l’Ajuntament de Granollers, la Coordinadora del CSMA de Granollers, Sra. Blanca Navarro, la Sra. Soraya Rubio, Directora Tècnica de Fundació LAR i la Sra. Mercedes Montoy, Presidenta de DARUMA; ha tingut la difícil decisió d’escollir el disseny que serà utilitzat per la difusió del “Dia Mundial de la Salut Mental 2015” i que  aquest any ha recaigut en el disseny presentat per  la Sra. Cristina Casas Llorente,  titulatPerquè tots tenim dret a perseguir els nostres somnis”.

La mostra de cartells participants, pot visitar-se fins el dia 21 d’octubre a la Biblioteca  la Roca Umbert de Granollers.  Moltes gracies a tots per la vostra participació!!!