18-06-2014

PARTIT DE FUTBOL ENTRE USUSARIS DEL CLUB SOCIAL PORTALET I VEINS DEL BARRI SANT MIQUEL

El passat dissabte 24 de Maig del 2014 l’equip de futbol Portalet (conformat per usuaris del Club Social Portalet) va disputar un partit amistós amb els veïns del barri de Sant Miquel de Granollers al pavelló municipal “El Tubo” de Granollers, espai comunitari cedit per l’Ajuntament de la ciutat.

Degut al gran nombre de participants en l’equip de futbol d’aquest any i de la demanda de noves persones interessades en forma-hi part,  des del Club Social vam organitzar aquest partit per tal de promoure un  primer contacte entre tots els integrants. L’objectiu és el de formar dos equips de futbol mixtes per la propera temporada 2014-2015 de la Lliga de futbol de Clubs Socials.

Va ser una trobada molt interessant que mosta com el lleure pot ser un vehicle d’inclusió, on els usuaris afectats de problemàtica mental comparteixen una activitat esportiva, amb altres persones aficionades al futbol que viuen al barri. Des del recurs considerem que és una activitat que permet dignificar la diferència, a l’hora que es realitza un treball de sensibilització social ja que permet mostrar les capacitats de les persones que pateixen una malaltia mental.

El pròxim dia 21 de Juny es celebrarà un segon partit per tal de consolidar els equips. Esteu tots convidats a assistir-hi!