Fundació LAR a Facebook

COMUNICACIÓ

27-10-2022

COL·LABORACIÓ DE LA FUNDACIÓ AMB EL CUINER MARC RIBAS

Aquest divendres dia 21 de novembre ha estat un dia per recordar!!

Dins dels actes de la celebració del Dia Mundial de la Salut Mental  aquest any a Fundació Privada LAR hem tingut la sort de comptar amb el suport i la col·laboració del gran Marc Ribas. El conegut cuiner ha volgut col·laborar amb la seva cuina i oferir un dinar per les persones ateses per la nostra entitat.

Hem pogut gaudir d’un menú meravellós en el famós Restaurant que el cuiner té a la ciutat de Terrassa “La Taverna del Ciri”. Comptar amb la col·laboració de persones com en Marc Ribas ajuda a que cada dia, i mica en mica, la Salut Mental sigui més coneguda i la població estigui més sensibilitzada vers les persones afectades per aquestes malalties.

La tasca de sensibilització amb la Salut Mental continua sent, a data d’avui, un repte pendent que hem de continuar treballant.

Gràcies Marc perquè amb el teu suport has donat  llum a la Salut Mental, gràcies a les cuineres i cuiners, cambreres i cambrers  que ens heu fet gaudir d’aquesta trobada i bona estona,  gràcies al Patronat i els professionals de l’entitat i sobretot mil gràcies a totes les persones que heu assistit a aquest dinar i que heu fet d’aquest dia un dia  inoblidable!

Veure totes les notícies