17-10-2011

Divendres 21, II Jornada "Fes salut! per la salut mental" a Llinars

Fundació LAR organitza, des de fa uns anys, tot un seguit d’actes per sumar-se a la celebració del Dia Mundial de la Salut Mental que promou la OMS cada 10 d’octubre.

El proper 21 d’octubre celebrarem a Llinars del Vallès la II Jornada “Fes Salut! per la salut mental”, de 16:30h a 19h a la plaça dels Països Catalans i voltants.

La inauguració comptarà amb la presència de Marti Pujol, alcalde de Llinars del Vallès.

En aquesta jornada lúdico-esportiva hi participen diverses associacions culturals, esportives i entitats del municipi, com ara el Club Bàsquet Llinars, el Futbol Sala Llinars, l'Associació Passaltpas, les Dones de Llinars, El Tercer Element i el Centre Excursionista. És una jornada inclusiva que pretén contribuir a fer més visible a totes aquelles persones afectades per un problema de salut mental, a les seves famílies i a conscienciar a la població general. Però per sobre de tot, el que volem és gaudir d’una tarda agradable, aprofitant els espais públics urbans, on tota la comunitat és convidada a participar-hi, ja sigui de forma passiva o activa.

En aquesta segona edició a més de les activitats que es van fer en la primera, com ara bàsquet, ping-pong, futbol sala, danses tradicionals, break dance, ioga i txi-kung, tindrem dues noves activitats. Una serà els inflables per als més menuts i l’altre una mostra de dibuix que tindrà com a tema “Esport, salut i salut mental”.

La jornada compta amb la col.laboració de l'Obra Social de Caixa Penedès.

Us convidem a tots i a totes a venir i a participar !!!

Cartell de la jornada